خرید آجر نسوز

مواد نسوز
در ساخت و نگهداری کوره های استودیوی سرامیک از مواد نسوز (موادی که در برابر دماهای بالا مقاومت می کنند) استفاده می شود. آجرهای نسوز ، الیاف سرامیک و نسوزهای ریخته شده سه نوع نسوز مورد استفاده در کوره ها هستند ، اما آجرهای آتش نشانی قابل توجه ترین هستند.

اگر نیاز به خرید آجر نسوز دارید، شرکت دیرگداز اهواز بهترین گزینه می باشد.

آجری با چهره های بسیار
آجر آتش نشانی اصطلاحی عمومی است که شامل هر آجری است که بتواند در حرارت و سرمایش مکرر در دامنه های مختلف دما مقاومت کند. علاوه بر این ، آجرهای آتش نشانی باید بتوانند در جوهای مختلف مقاومت کنند ، کیفیت های مختلف ساختاری یا عایقی را فراهم کنند و به دلیل دشواری در برش آنها ، باید به اشکال مختلف در دسترس باشند تا انعطاف پذیری را در طراحی و ساخت کوره ایجاد کنند.

سخت و نرم
آجر نسوز دو نوع دارد: آجر سخت و آجر نرم. آجرهای سخت بسیار متراکم و بادوام بوده و از نظر کیفیت ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را اغلب می توان به عنوان مولفه اصلی ساختمان کوره های بزرگ ، دودکش ها ، جعبه های آتش نشانی و درگاه های مشعل - در هرجای شعله مستقیم مشاهده کرد. آجرهای نرم سبک بوده و از بدنه سفالی نسوز حاوی مواد قابل احتراق ساخته شده اند. هنگام شلیک ، مواد می سوزند و اسفنجی مانند ماتریس جیب های هوا را می سوزانند ، که کیفیت عایق بندی آجر را فراهم می کند. این آجرها که به عنوان آجرهای نسوز عایق (IFB) نیز شناخته می شوند ، در حین پخت ، تقریباً نیمی از انرژی آجرهای سخت را جذب می کنند. آجر نرم از 2000 درجه فارنهایت تا 3300 درجه فارنهایت است و به عنوان آجر انتخابی برای ساخت کوره های برقی یا به عنوان آسترهای عایق در کوره های احیا استفاده می شود.

نمرات مهم هستند
ماده اصلی سازنده آجرهای نسوز ، شومینه است که بیشتر حاوی آلومینا و سیلیس است ، عناصری که توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا را دارند. آجرهای سخت بسته به ترکیب و خصوصیات آنها در چند درجه موجود است که کارآیی ترین استفاده از آنها را در ساخت تعیین می کند. ترکیبات آلومینای بالا از 50٪ آلومینا شروع می شود و برای بالاترین خلوص و گرانترین مقدار آلومینا به 98٪ افزایش می یابد. بسیار نادر است که یک سفالگر به محتوای آلومینا بیش از 70 require نیاز داشته باشد.

کم کار: به طور معمول حداکثر در دمای سرویس 1750 درجه فارنهایت درجه بندی می شود. در درجه اول برای دودکش های شومینه استفاده می شود و حاوی 24-26٪ آلومینا است.

وظیفه متوسط: درجه حرارت تا 2700 درجه فارنهایت دمای حداکثر سرویس. موارد استفاده شامل آسترهای پشتیبان ، کوره های سرامیکی و دودکش های با درجه حرارت پایین و حاوی 34-38٪ آلومینا است.

وظیفه بالا (آجر نسوز با کیفیت اول): درجه حرارت تا حداکثر 2850 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی کاملاً عالی. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند و حاوی 36-40٪ آلومینا است. موارد استفاده شامل دیگهای بخار ، کوره های سرامیکی ، دودکش ها و روکش های پشتیبان است.

Super Duty: درجه حرارت تا 2900 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی خالص. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند. همان مواردی که در درجه حرارت بالاتر مربوط به کار زیاد است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.

سوپر وظیفه با شدت بالا: درجه حرارت بین 3000 درجه فارنهایت - 3150 درجه فارنهایت. یک نسخه سوخته بالاتر از آجر نسوز فوق العاده وظیفه برای کاهش تخلخل ، افزایش قدرت بدنی و بهبود مقاومت در برابر حمله قلیایی و تجزیه مونوکسیدکربن طراحی شده است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: